SMS sūtīšanas servisi Latvijā

sms servissPrātā nāk laiks, kad īpaši populāra bija iespēja no interneta nosūtīt bezmaksas SMS. Ja ievadīja telefona numuru un vajadzīgo tekstu (kas gan nebija pārāk garš, bet tomēr), dažādi mobilo sakaru operatori savās mājas lapās piedāvāja iespēju nosūtīt īsziņu. Tas bija īpaši noderīgi dažādos ārkārtas gadījumos – kad pa rokai nebija telefona, bet bija internets, vai bija beidzies kredīts.

Tiesa, nav nekādas informācijas par to, cik daudz un aktīvi cilvēki izmantoja šo pakalpojumu, jo mūsdienās, šķiet, tas vairs nav tik aktuāli, tā kā mobilo sakaru sniedzēji piedāvā diezgan lētus piedāvājumus.

Tagad pieejami citi SMS sūtīšanas veidi – SMS serviss – kas nodrošina, ka tieši jūsu veidotās ziņas nonāks pie to adresātiem (turklāt, vairākiem uzreiz). Un tas ir ārkārtīgi svarīgi uzņēmumiem, kuri vēlas informēt savus klientus.

Iedomājamies, ja nepieciešams darbinieks, kurš dienā nosūta SMS vismaz 300 klientiem. Tas ir ārkārtīgi nogurdinošs, nepateicīgs un apnicīgs darbs. Un kāpēc gan to darīt? Labāk taču, ja ar vienu peles klikšķi to var izdarīt uzreiz – viens klikšķis un trīssimt SMS sasniedz savus adresātus!

SMS serviss nodrošina liela skaita īsziņu sūtīšanu uz mobilajiem telefoniem. Tas ir efektīvs un ne pārāk dārgs mārketinga instruments, kas palīdz piesaistīt klientus un popularizēt uzņēmumu. Turklāt, ja ir pieprasījums, ir arī piedāvājums. Un arī Latvijā jau pastāv vairāki SMS sūtīšanas servisi, tā ka atliek vien izvēlēties to, kas visvairāk atbilst prasībām un vēlmēm.

Bez šaubām arī dažādi SMS servisi piedāvā nedaudz atšķirīgus pakalpojumus, piemēram, iespējama personificēta SMS izsūtīšana, kas mobilajā mārketingā ir diezgan svarīgi, jo viens no mērķiem, ko iespējams sasniegt ar mobilā mārketinga stratēģijām, ir piesaistīt lojālus klientus un veidot klienta-uzņēmuma attiecības, kas nodrošinās to, ka klients visvairāk izvēlēsies tieši jūsu uzņēmuma preces vai pakalpojumus.

Personificētas SMS nozīmē to, ka tās saturēs saņēmēja vārdu, kas ir būtiski. Tāpat arī nepieciešamo informāciju, atkarībā no tā, ko vēlamies paziņot klientam (arī par pasūtījuma saņemšanu, parādu, aizkavētu maksājumu un tā tālāk).

SMS serviss visbiežāk tiek izmantots, lai nosūtītu tādas ziņas, kā reklāmas SMS par jaunām precēm un pakalpojumiem, atlaidēm, reklāmas akcijām un speciālajiem piedāvājumiem; informāciju par pasūtīto preču ienākšanu noliktavā, par pastāvīgā klienta kartes darbības termiņa beigām; atgādinājumu par uzkrātiem bonusiem vai par kārtējo maksājumu vai rēķina apmaksas termiņu; apsveikumu svētkos, dzimšanas dienā un vārdadienā; atgādinājumu par apdrošināšanas polises termiņa beigām; ziņu par korporatīvajiem pasākumiem un akcijām, un tā tālāk.

Arvien biežāk izmantota tiek SMS sūtīšana un saņemšana, kas nozīmē, ka uzņēmums klientam var sūtīt jautājumu, aicinot piedalīties spēlē un iegūstot balvas vai atlaides, kas arī ir veiksmīgs mobilā mārketinga stratēģijas veids.